Search

Transparantie

FAQ

het antwoord op jouw vragen

Heb je een vraag?

Algemeen

Heb je een algemene vraag, dan zal je waarschijnlijk hier een antwoord vinden.
Is dit toch niet het geval?
Neem gerust contact met ons op.
Wij helpen u zo snel mogelijk verder.

Je ontvangt altijd eerst een gedetailleerde offerte op maat.
Wanneer je hiermee akkoord bent, kan je het bedrag overschrijven op het opgegeven rekeningnummer, met vermelding van het offertenummer.
Je hoeft dan alleen nog te bevestigen door de offerte digitaal te ondertekenen.
Na ontvangst van jouw goedkeuring en betaling gaan wij voor jou aan de slag.

Je kan kiezen tussen een levering via Bpost of een Levering@Home (Groot-Rotselaar/personen met een beperking, straal 15km).
– Bpost: Je wordt per mail verwittigd wanneer jouw bestelling klaargemaakt en verzonden is.
Nadien ontvang je een link met de track & trace code, zodat je jouw pakket kan volgen.
– Levering@Home: enkel mogelijk in Rotselaar, Holsbeek en Betekom.
Je wordt door ons gecontacteerd om een voor jou gepast moment af te spreken.
Levertijden: maandag tot vrijdag tussen 18u. en 20u., zaterdag tussen 10u. en 12u.

2 tot 10 werkdagen, afhankelijk van de aard van de opdracht, te tellen vanaf ontvangst van de betaling.
Bij extreme weersomstandigheden worden de thuisleveringen verplaatst of via Bpost opgestuurd.
Bpost verbindt zich er toe om uw bestelling binnen de 48 uur na ontvangst te leveren op het door jou gekozen adres, en jouw pakje in de beste omstandigheden te bezorgen tijdens werkdagen tussen 8.00u. en 17.00u..

– Bpost: De verzendkosten zijn inclusief duurzaam verpakkingsmateriaal.
* 7,95€ (tot 5kg, +/- 1000 pagina’s A4)
* 8,75€ (tot 10kg, +/- 2000 pagina’s A4)
* 12,95€ (tot 20kg, +/- 4000 pagina’s A4)
* 16,35€ (tot 30kg, +/- 6000 pagina’s A4)

– Levering@Home:
* Wezemaal: 5,00€
* Rotselaar + Werchter: 7,00€
* Holsbeek + Betekom: 10,00€
* GRATIS thuislevering voor personen met een beperking (straal 10km rond Rotselaar)

Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling met de grootst mogelijke zorg te verzenden.
Hiervoor gebruiken wij degelijk en duurzaam materiaal.
De meeste webwinkels rekenen de verzendkosten door in de verkoopprijs, waardoor zij, zonder dat jij het weet, verdienen aan goedkoop of aan “gratis” verzenden.
Wie meerdere artikelen bestelt, betaalt dus eigenlijk meer verzendkosten…
Wij houden de kosten voor onze klanten graag transparant en eerlijk.

Bij Imagin-e staat de klant écht centraal.
Wij nemen onze tijd voor persoonlijke en professionele service.
Imagin-e doet niet aan bulk- en bandwerk.
Hierdoor zijn wij niet de goedkoopste, maar leveren wel kwaliteitsvol werk op maat af.

Wanneer jouw bestelling beschadigd is toegekomen, neem dan zeker binnen de 7 dagen na ontvangst contact met ons op via het contactformulier, en bezorg ons foto’s van de beschadigde verpakking en inhoud.
Wij nemen daarna contact op met Bpost, zodat zij uw schadedossier kunnen opstellen.
Samen zoeken we naar de beste oplossing voor de door jou geleden schade.

Vraag het ons gerust via het contactformulier of stuur een mailtje naar info@imagin-e.be.

– Als je meerdere opdrachten met dezelfde specificaties hebt (formaat, aantal, zwart-wit, kleur, enkelzijdig/dubbelzijdig, afwerking) is dit geen probleem.
Je kan tot 3 bestanden tegelijk doorsturen.
Vermeld wel in het veld ‘Bericht’ dat het om verschillende opdrachten gaat.
– Heb je opdrachten met verschillende specificaties, moet je deze apart invoeren.
De opdrachten worden samen verzonden, waardoor je maar 1 keer verzendkosten betaalt.

Wij bieden voorlopig geen proefdrukken aan.
Voor meer gevarieerde printopdrachten, zoals gelegenheidskaartjes, vragen wij om ons contactformulier volledig in te vullen.
Samen met jou bekijken wij dan de beste manier, zodat jij tevreden kan zijn.

Tenzij het om een aantoonbare fout van Imagin-e gaat (bijv. een foutief formaat), nemen wij geen printwerk retour.
Je bent zelf verantwoordelijk voor de aangeleverde documenten.
Na ondertekening en betaling van jouw offerte, ga je automatisch akkoord met de verwerking van jouw opdracht zoals je deze hebt doorgestuurd.
Wanneer jouw bestelling beschadigd is toegekomen, neem dan zeker binnen de 7 dagen na ontvangst contact met ons op via het contactformulier, en bezorg ons foto’s van de beschadigde verpakking en inhoud.

Vraag het ons gerust via het contactformulier of stuur een mailtje naar info@imagin-e.be.

Heb je een vraag?

Printservice

Heb je een vraag over onze printservice, dan zal je waarschijnlijk hier een antwoord vinden.
Is dit toch niet het geval?
Neem gerust contact met ons op.
Wij helpen u zo snel mogelijk verder!

Heb je een vraag?

Inktpatronen & Toners

Heb je een vraag over onze inktpatronen & Toners, dan zal je waarschijnlijk hier een antwoord vinden.
Is dit toch niet het geval?
Neem gerust contact met ons op.
Wij helpen u zo snel mogelijk verder!

Vergissen is menselijk.
Bestelde inktpatronen en toners kunnen terug worden gestuurd als dit binnen 14 dagen na ontvangst aan ons is gemeld via het contactformulier.
Plaats een nieuwe bestelling en reken op de normale manier af (zie FAQ – Algemeen – Hoe werkt mijn betaling?).
Je ontvangt van ons een creditnota van de geretourneerde producten (incl. verzendkosten).
De terugbetaling gebeurt ten laatste 14 dagen na ontvangst van de goederen.
LET WEL: Wij kunnen enkel terugbetalen als de verpakking niet is geopend!
Kijk daarom steeds na of het nummer van het inktpatroon of de toner klopt, alvorens de verpakking te openen.

Vervelend, maar dit kan altijd gebeuren.
Op inktpatronen en toners heb je 1 jaar garantie.
Wanneer jouw product eerst naar behoren heeft gewerkt en je nu ineens problemen ondervindt, raden wij je aan rechtstreeks met de fabrikant contact op te nemen.
Op deze manier spaar je kosten en tijd uit doordat er een tussenstap minder wordt gemaakt.

Vraag het ons gerust via het contactformulier of stuur een mailtje naar info@imagin-e.be.

Wij bieden voorlopig geen proefdrukken aan.

Tenzij het om een aantoonbare fout van Imagin-e gaat (bijv. een verkeerd product), nemen wij geen promomateriaal retour.
Je bent zelf verantwoordelijk voor de aangeleverde documenten.
Na ondertekening en betaling van jouw offerte, ga je automatisch akkoord met de verwerking van jouw opdracht zoals je deze hebt doorgestuurd.
Wanneer jouw bestelling beschadigd is toegekomen, neem dan zeker binnen de 7 dagen na ontvangst contact met ons op via het contactformulier, en bezorg ons foto’s van de beschadigde verpakking en inhoud.

Vraag het ons gerust via het contactformulier of stuur een mailtje naar info@imagin-e.be.

Heb je een vraag?

Promomateriaal

Heb je een vraag over ons promomateriaal, dan zal je waarschijnlijk hier een antwoord vinden.
Is dit toch niet het geval?
Neem gerust contact met ons op.
Wij helpen u zo snel mogelijk verder!

Gratis thuislevering voor personen met een beperking (straal 10km)

Scroll to Top